Thursday, February 6, 2014

Syarikat penerbangan yang merekrut Atendan Penerbangan transeksual yang pertama.

Syarikat penerbangan yang merekrut Atendan Penerbangan transeksual yang pertama.



Pada bulan Februari 2011, syarikat penerbangan Thailand, PC Air, mula merekrut wanita transeksual sebagai Atendan Penerbangan, ini menjadikannya syarikat penerbangan yang berpangkalan di Thailand yang pertama untuk berbuat demikian. Syarikat penerbangan itu menerima lebih daripada 100 permohonan kerja dari golongan transeksual, di mana akhirnya mengambil empat orang, untuk menyertai 19 perempuan dan 7 lelaki tim atendan penerbangan . 

Mereka menyatakan bahawa kelayakan bagi atendan transgender adalah sama seperti untuk wanita, dan mereka juga perlu berjalan dan bercakap dengan cara yang feminin. Menurut iklan PC Air untuk Cabin Crew, semua pemohon perlu warganegaraan Thailand, memegang ijazah Sarjana Muda, dapat berenang dan mempunyai kemahiran komunikasi 'cemerlang' dalam kedua-dua bahasa Inggeris dan Thai.

Adakah anda berminat untuk mengisi jawatan kosong dalam industri penerbangan? Jika anda mahu info lanjut tentang cara untuk mengisi jawatan kosong sebagai Pramugara @ Pramugari dan lulus temuduga syarikat penerbangan cemerlang. Isi form dibawah ini. Ianya PERCUMA.



Nama Anda

E-mail address



No comments:

Post a Comment